eprintid: 401 rev_number: 8 eprint_status: archive userid: 4 dir: disk0/00/00/04/01 datestamp: 2014-12-04 04:30:45 lastmod: 2014-12-04 04:30:45 status_changed: 2014-12-04 04:30:45 type: book metadata_visibility: show item_issues_count: 0 corp_creators: Institut Aminuddin Baki title: KAJIAN KES: PENGURUSAN DAN KEPIMPINAN PENDIDIKAN JILID 12 2011: KES-KES PENGURUSAN PENTADBIRAN PEJABAT DAN PENGURUSAN KOKURIKULUM ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public keywords: kajian kes pengurusan dan kepimpinan pendidikan jilid 12 2011 abstract: Kajian kes merupakan satu deskripsi situasi yang dihadapi oleh sesebuah organisasi yang mengetengahkan satu isu yang penting. Sesungguhnya, pengendalian program latihan dengan menggunakan kajian kes merupakan antara kaedah pengajaran dan pembelajaran yang amat berkesan. Kes merupakan satu dokumen pengajaran yang hebat memberi simulasi yang efektif untuk pengguna kes menganalisis dan memberi cadangan penyelesaian. Kes secara lazim digunakan sebagai suatu kaedah untuk melatih pengurus belajar dari pengalaman. date: 2012 date_type: published series: Kajian Kes Pengurusan Dan Kepimpinan Pendidikan volume: 12 publisher: Institut Aminuddin Baki place_of_pub: Ampang, Selangor pages: 160 refereed: TRUE isbn: 9789839479744 editors_name: Sakdiah, Hashim editors_name: Hilmun, Baharudin editors_name: Mohd. Anuar, Kamaruddin editors_name: Noriza, Mohamed Nasir editors_id: hilmun@iab.edu.my editors_id: mohdanuar@iab.edu.my editors_id: norizamn@iab.edu.my official_url: htpp://www.iab.edu.my citation: Sakdiah, Hashim and Hilmun, Baharudin and Mohd. Anuar, Kamaruddin and Noriza, Mohamed Nasir, eds. (2012) KAJIAN KES: PENGURUSAN DAN KEPIMPINAN PENDIDIKAN JILID 12 2011: KES-KES PENGURUSAN PENTADBIRAN PEJABAT DAN PENGURUSAN KOKURIKULUM. Kajian Kes Pengurusan Dan Kepimpinan Pendidikan, 12 . Institut Aminuddin Baki, Ampang, Selangor. ISBN 9789839479744 document_url: http://eprints.iab.edu.my/v2/401/1/28102014142138.pdf