eprintid: 416 rev_number: 8 eprint_status: archive userid: 5 dir: disk0/00/00/04/16 datestamp: 2015-02-11 07:23:48 lastmod: 2015-02-11 07:23:48 status_changed: 2015-02-11 07:23:48 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 creators_name: Anuar , Sukiran title: PENTAKSIRAN BERASASKAN SEKOLAH (PBS)MENJADI PEMANGKIN PEMBELAJARAN DAN PENGAJARAN BERKESAN DI SEKOLAH ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public keywords: PENTAKSIRAN BERASASKAN SEKOLAH (PBS)MENJADI PEMANGKIN PEMBELAJARAN DAN PENGAJARAN BERKESAN DI SEKOLAH abstract: Membincangkan tentang aspek pengendalian dan pengurusan PBS di sekolah dengan memberi penerangan mengenai kesefahaman ojektif PBS dan PdP dan beberapa kaedah PBS yang boleh menyemarakkan pembelajaran dan pengajaran berkesan. date: 2013 publication: PENGURUSAN PENTAKSIRAN BERASASKAN SEKOLAH: KEPIMPINAN PENTAKSIRAN HOLISTIK MEMACU MODAL INSAN KREATIF DAN INOVATIF publisher: INSTITUT AMINUDDIN BAKI pagerange: 39-50 refereed: TRUE issn: 97896705040506 official_url: http://www.iab.edu.my citation: Anuar , Sukiran (2013) PENTAKSIRAN BERASASKAN SEKOLAH (PBS)MENJADI PEMANGKIN PEMBELAJARAN DAN PENGAJARAN BERKESAN DI SEKOLAH. PENGURUSAN PENTAKSIRAN BERASASKAN SEKOLAH: KEPIMPINAN PENTAKSIRAN HOLISTIK MEMACU MODAL INSAN KREATIF DAN INOVATIF. pp. 39-50. ISSN 97896705040506 document_url: http://eprints.iab.edu.my/v2/416/1/09122014105350.pdf