Anuar , Sukiran (2013) PENTAKSIRAN BERASASKAN SEKOLAH (PBS)MENJADI PEMANGKIN PEMBELAJARAN DAN PENGAJARAN BERKESAN DI SEKOLAH. PENGURUSAN PENTAKSIRAN BERASASKAN SEKOLAH: KEPIMPINAN PENTAKSIRAN HOLISTIK MEMACU MODAL INSAN KREATIF DAN INOVATIF. pp. 39-50. ISSN 97896705040506
|
PDF
Download (433kB) | Preview |
Official URL: http://www.iab.edu.my
Abstract
Membincangkan tentang aspek pengendalian dan pengurusan PBS di sekolah dengan memberi penerangan mengenai kesefahaman ojektif PBS dan PdP dan beberapa kaedah PBS yang boleh menyemarakkan pembelajaran dan pengajaran berkesan.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | PENTAKSIRAN BERASASKAN SEKOLAH (PBS)MENJADI PEMANGKIN PEMBELAJARAN DAN PENGAJARAN BERKESAN DI SEKOLAH |
| Subjects: | L Education > L Education (General) |
| Divisions: | UNSPECIFIED |
| Depositing User: | pdsp 3 |
| Date Deposited: | 11 Feb 2015 07:23 |
| Last Modified: | 11 Feb 2015 07:23 |
| URI: | http://eprints.iab.edu.my/v2/id/eprint/416 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |


