Anuar , Sukiran (2013) PENTAKSIRAN BERASASKAN SEKOLAH (PBS)MENJADI PEMANGKIN PEMBELAJARAN DAN PENGAJARAN BERKESAN DI SEKOLAH. PENGURUSAN PENTAKSIRAN BERASASKAN SEKOLAH: KEPIMPINAN PENTAKSIRAN HOLISTIK MEMACU MODAL INSAN KREATIF DAN INOVATIF. pp. 39-50. ISSN 97896705040506
![]()
|
PDF
Download (433kB) | Preview |
Official URL: http://www.iab.edu.my
Abstract
Membincangkan tentang aspek pengendalian dan pengurusan PBS di sekolah dengan memberi penerangan mengenai kesefahaman ojektif PBS dan PdP dan beberapa kaedah PBS yang boleh menyemarakkan pembelajaran dan pengajaran berkesan.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | PENTAKSIRAN BERASASKAN SEKOLAH (PBS)MENJADI PEMANGKIN PEMBELAJARAN DAN PENGAJARAN BERKESAN DI SEKOLAH |
Subjects: | L Education > L Education (General) |
Divisions: | UNSPECIFIED |
Depositing User: | pdsp 3 |
Date Deposited: | 11 Feb 2015 07:23 |
Last Modified: | 11 Feb 2015 07:23 |
URI: | http://eprints.iab.edu.my/v2/id/eprint/416 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |