IAB Institutional Repository

PENTAKSIRAN BERASASKAN SEKOLAH (PBS)MENJADI PEMANGKIN PEMBELAJARAN DAN PENGAJARAN BERKESAN DI SEKOLAH

Anuar , Sukiran (2013) PENTAKSIRAN BERASASKAN SEKOLAH (PBS)MENJADI PEMANGKIN PEMBELAJARAN DAN PENGAJARAN BERKESAN DI SEKOLAH. PENGURUSAN PENTAKSIRAN BERASASKAN SEKOLAH: KEPIMPINAN PENTAKSIRAN HOLISTIK MEMACU MODAL INSAN KREATIF DAN INOVATIF. pp. 39-50. ISSN 97896705040506

[img]
Preview
PDF
Download (433kB) | Preview
Official URL: http://www.iab.edu.my

Abstract

Membincangkan tentang aspek pengendalian dan pengurusan PBS di sekolah dengan memberi penerangan mengenai kesefahaman ojektif PBS dan PdP dan beberapa kaedah PBS yang boleh menyemarakkan pembelajaran dan pengajaran berkesan.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: PENTAKSIRAN BERASASKAN SEKOLAH (PBS)MENJADI PEMANGKIN PEMBELAJARAN DAN PENGAJARAN BERKESAN DI SEKOLAH
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: UNSPECIFIED
Depositing User: pdsp 3
Date Deposited: 11 Feb 2015 07:23
Last Modified: 11 Feb 2015 07:23
URI: http://eprints.iab.edu.my/v2/id/eprint/416

Actions (login required)

View Item View Item